January 3rd, Putting away my Christmas decor and  Organizing my house.  

01-03-2018 


So even though I did NOT want to, I forced myself out of bed and organized all of my clothes… this literally took me like 4 hours to complete! 

There is a few things you guys should know about me right now

1. I hate laundry 

Laundry is the most annoying chore in my household mostly because we have a 9 y/o daughter who changes her clothes a million times a day. I have to wash clothes at least once a day to keep up with it and well, I’m lazy and 90% of the time I am not feeling good (thanks to Interstitial Cystitis) and well shit gets piled up. 

2. I can sleep my life away

When it comes to sleep I typically need like 18 hours of sleep daily. I have always been this way and I have always needed naps. Like I am not even joking. When I was in school (elementary- High school) as soon as I got home I would eat and then take a 2 hour nap. As an adult things didn’t change but whatever. Lol 

3. I love to cook but hate cleaning. 

I could spend all hours of my day in the kitchen putting together homemade meals and snacks for my family but when it comes to cleaning it up I’m like nah! I can not be the only one, right? 

So with this whole cleaning and organizing for me, I think it stinks but it is much needed in my house. We get so busy/lazy that shit just gets crammed everywhere… literally. So I am taking it day by day, room by room and completely organizing and cleaning my whole house. I think I have about a million bags worth of crap to throw out already and all I did was put away our Christmas decor and organizing our master bedroom closet. 

I guess we will see what I get myself into tomorrow in my house cleaning nightmare. 

Oh, Hello to my new followers I am so thrilled to see new faces! This blog keeps me going and each and every one of my viewers makes me so happy!!!!

Well guys the NyQuil is kicking in so I better stop typing. Haha 


Goodnight everyone, 

– Kasey Gruenewald 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s